Får jag lov att presentera

Kung Kobra

och hans följe






Kommentarer

  1. oh, shit! vad är det bor dom djuren i din trädgård?
    coola, måste jag säga!

    SvaraRadera
  2. Vilka ultraläckra skönheter... Respektingivande får man nog säga att de är.... Wow........ Vilka vackra färger....och formen..... extravaganta..... Är de svåra? Känner ett behov av orm helt plötsligt, även om jag har ormfobi - tror dina rariteter har botat den sjukan :-)

    Gullig mask förresten som tittar ut från sista bilden....

    Kram
    /Charlotte

    SvaraRadera
  3. Är det en slags lilja? Himla läcker en i alla fall.
    Kul att du hittade hem till mig.

    Annelie

    SvaraRadera
  4. Gu´ va snygga dom var! Tittade lite bakåt på dina inlägg och känner igen det här med "förträdgårdsproblem". Precis som dig hade jag en tråkig överväxt - med stora träd och hasselbuskage - plätt på 25 x 30 m bredvid infarten. Dessutom var den full med gamla rotsystem som gjorde att man ibland nästan ramlade av åkgräsklipparen.
    Men......nu är den, efter vansinniga vedermödor, nästan klar! Det är bara gräset på halva delen som saknas, det är tyvärr mest ogräs - svinmålla!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Det är klart jag blir glad för en kommentar men känn inget tvång.

Populära inlägg i den här bloggen

Fembladig akebia (eller chokladvin?)

Plötsligt i paradiset

Bågarna bågnar