Perfekt planerad plats

Jag hittade ritningen över min önskade arbetsplats som jag gjorde till K för fem år sedan, och kan idag konstatera att det blev precis som jag tänkt mig. Samma röra och samling av gamla prylar som jag egentligen skulle gjort mig av med för länge sen. Det vill säga ett avlastningsbord - men som också är lätt att röja undan för att få arbetsyta. Som i helgen när alla krukorna fick sig en dust med min nya krukborste. Egentligen har jag samlat på mig för många lerkrukor också, men de är ju så fina.....



 ... och så kan jag bocka av den första, och kanske tråkigaste, posten på listan 'höstgöra'.


Kommentarer

  1. Väldigt fin ritning och färdiga resultatet också förstås! Kan man få för många krukor, även om det känns så när man diskar :-)
    Allt gott
    /Anette

    SvaraRadera
  2. Hej Lotta!
    Det blev ju exakt som din ritning, ser ut som en härlig hörna. Lerkrukor är fina, både med växter i och tomma.
    Ha en fin helg / Marika

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig arbetsplats och borsten såg perfekt ut. Slänger bara trasiga lerkrukor, det finns liksom en gräns för hur många skärvor jag behöver. Det tråkiga höstgörat har jag inte kommit till ännu - behöver nog en borste först ;)

    Ha det gott! Carina

    SvaraRadera
  4. Så fint du har det där! Lerkrukor är toppen som krukor och duger gott även oplanterade bara som prydnad. Ska ta en dust med mina planteringsbord idag nu när du bjöd på så fin inspiration. Tack!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  5. Så fint det blev! Och fin ritning. Ja, ja. Otroligt vilka duktiga människor det finns .-)!

    Ha det bra!
    /Anja

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Det är klart jag blir glad för en kommentar men känn inget tvång.

Populära inlägg i den här bloggen

Fembladig akebia (eller chokladvin?)

Plötsligt i paradiset

Bågarna bågnar